luni, 4 ianuarie 2010

Pentru 2010

A trecut un an plin de evenimente..unele politice, altele sociale si de ce nu personale. Fara a taia firul in patru, ma gandesc ca nu exista an bun sau rau...asa a fost 2009, un an care si-a lasat amprenta asupra mea si asupra lumii in care traiesc.
Printre evenimentele notabile ale anului 2009, vreau sa-mi reamintesc in primul rand ca am incheiat un stagiu Erasmus, ca am sustinut licenta in Stiinte politice in limba franceza, ca am fost admisa la Master, ca am votat un presedinte pentru Romania, ca m-am angajat, ca am avut vacante frumoase, si mai putin ca am avut si momente de deznadejde, pesimism si esec.
Pentru 2010, vreau sa fac asa incat sa regret cat mai putine, sa delimitez scopuri pe care sa le indeplinesc si sa invat cat mai multe despre "a fi eficient" in toate domeniile, inclusiv in blogosfera.
Vreau ca blogul sa-l transform intr-o forma eficienta de exprimare despre ceea ce gandesc, evenimente care mi se par interesante, stiri care mi se par importante.
Sa avem un an reusit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu