marți, 2 martie 2010

Bucuresti - orasul iubirii

In ultima perioada valul de pareri pro si contra Valentine si Dragobete s-au tot extins. Cert este ca manifestarea iubirii a devenit un fenomen de multe ori comercial caruia ii sunt asociate sarbatori, evenimente, petreceri si nu numai. Valentine a devenit un brand puternic , cu Dragobetele mai avem de lucrat.
Nu as putea spune ca mi-am construit o parere clara asupra variantei de celebrare pe care o prefer, dar oricare ar fi, tind sa cred ca e destul de artificiala in esenta.

...Si am observat ca bucurestenii in special nu au nevoie de asta. Motivul?! In cele cateva calatorii pe care le-am facut prin Europa nu am vazut un oras in care "manifestarea iubirii" sa fie atat de "vizibila" ca in Bucuresti, si probabil este valabil pentru multe alte locuri din Romania. Metroul este de departe cel mai frecvent loc in care se poarta "declaratiile de dragoste", imbratisari si sarutari. Si nu am o problema cu asta...e doar o constatare a faptului ca romanii (in aceasta categorie se pot include persoane de toate varstele, nu numai tineri) nu au o problema in a se simti liberi in mijloacele de transport in comun, statii sau pe strada sa-si manifeste dragostea fata de perechea sa.

...Cred ca in situatia de fata Parisul, Venetia sau Verona ar putea avea o problema in a obtine locul fruntas in competitia orasului iubirii :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu